dimecres, 6 d’abril del 2011

Indignat

Avui he fet la visita anual corresponent a l'AEAT i m'he descarregat l'esborrany de la declaració de renda corresponent a l'any fiscal anterior, el 2010.
L'any pasat va ser un any duríssim i amb els números freds que vaig obtenir em diuen que... sorpresa! encara els dec 400 €.
Vergonya de pertànyer a un Estat del que en tinc una sensació molt molt molt negativa, indignant.
Estic molt indignat
Suposo que, amb el cap fred, com jo, hi haurà molts compatriotes catalans que rebran amb indignació i un cert grau d'estupor, els números facilitats per l'administració fiscal.
Després ens parlen de solidaritat i no sé quantes "milongues" més.
La indignació ja fa temps que corre per les venes, aquest només és un grau més en l'augment de la temperatura del temòmetre de la indignació.
La cantarella de l'enfadós s'ha convertit en indignació pels quatre costats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada